My days-anime őrült csaj... XD

Mindennepjaim irom ide.Mondhatni ez a naplóm!

Friss topikok

Linkblog

2.jegyzet

2008.05.18. 18:02 | Ninary-chan (törölt) | Szólj hozzá!

Hali!
('08.0518.)

Szinte átlagos vasárnap volt...azt kivéve,hogy nem minden hétvégén megyünk Zugligetbe libegőzni.Illatve most is csak terveztük,a ,,lebegést'' de a vihar kersztbetett nekünk, ezért kárpótoltuk magunkat egy fagyizással.
És még ami jó történt velem a mai nap:az egyik legjobb barátnőm VÉGRE elhozott nekem 2 CD-t amit már 'néhány' hónapja kérek tőle-egyébként nincs harag én is nagyon feledékeny szoktam lenni = el van néze!
Ma a libegőzés előtt hipersebességel tisztaságmániás üzemmódba kapcsoltam és kitakarítottam a szobám, kivállogattam a több millió rajzom közöl, hogy melyik az amelyiket kidobhatom és melyik az amelyiket még nem mert túl jól sikerült (-ritka).

Nos nagyvonalakban ma csak ennyi törtét velem...viszlát honap!

o.O

A bejegyzés trackback címe:

https://ninary-chan.blog.hu/api/trackback/id/tr81475617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: libegő 2.jegyzet
süti beállítások módosítása