My days-anime őrült csaj... XD

Mindennepjaim irom ide.Mondhatni ez a naplóm!

Friss topikok

Linkblog

szombat

2008.05.24. 17:18 | Ninary-chan (törölt) | Szólj hozzá!

Szíja, ismét!

A mai napom elég tartalmas volt, mert: -a nagymamáméktól elmentem rajzolni 10-re...kiderült,hogy a szokásos ,,1-ig rajzolunk'' felállás helyett most csak 11 óráig rajzolhattam(édeskevés), mert utána (ez mondjuk jó dolog) a rajztanárnőm elvitt magával egy szabadtéri művészeti kiállításra és utána félig haza is tudott vinni!-tehát ez király volt!
                                                     -aztán:...haza mentem...ebédeltem-csak a látszat kedvéért mert nem voltam éhes-és tanulást szinlelve fölmentem a szobámba rajzolni  -.-' . Ezt most csak azért tehetem meg,hogy egész hétvégén nem tanulok mert hétfőn Néri Nap lesz, szóval ez azt jelenti, hogy nem lesznek tanórák...szerdán pedig az OKÉV felmérés miatt nem lesznek megtartva.Bár csütörtökre és péntekre beesik 1-1 TZ de azokra elég később tanulnom, nem kell ma.

Holnap vendégek jönnek hozzánk, illetve ők szinte már családtagok, na mind1, tehát...velük és apukámmal-aki a kalandmester- fogunk szerepjátszani.Az öcsám most kimarad a csapatból, de azért nem kell őt sajnálni-biciklitúrára ment a haverjaival és még hétfő estig nem kerül elő---kis mázlista!


Na, PÁÁÁ!!!...

A bejegyzés trackback címe:

https://ninary-chan.blog.hu/api/trackback/id/tr75485555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása