My days-anime őrült csaj... XD

Mindennepjaim irom ide.Mondhatni ez a naplóm!

Friss topikok

Linkblog

Ghomenashai!-nem bizti h. jól írtam...

2008.06.22. 13:46 | Ninary-chan (törölt) | Szólj hozzá!

Tehát HELLO újra!

Bocs, h. ilyen sokáig nem adtam életjeleket, de a számitógépünk bemondta az unalmast és meghalat a sok vírustól....upsz! Pedig szinte csak én használtam....na mind1!

Most is apám céges laptopjáról írok...nem lényeg!

Lelki válságok sorozata szakadt a nyakamra és egy tucat új barát és régi is...

Lelki válságok témáji:-nem rajzolok elég jól mangát!-anatómia

                                                                    -fiú haj és arc az ami nehezen megy

bár annak örülök, hogy legalább a többit jól csinálom. Ja,ja és a legnagyobbb problémám!:nincs saját rajzolási stílusom, amit ha meglátnak az emberek rögtön tudják, h. én csináltam. Mert, pl. így van ez Seo-Un Jin Borsmentájával, vagy Svetlana Chmakova DramaConjával és ígytovább... Én meg...én csak az ő-, és más rajzolók stílusait próbálom utánozni...!*sír---nagyon* (habár az legalább sikerül...)---optimista próbálok lenni!

De majd nyáron a neten keresek manga rajzoló oktató progikat és szeptembertől rajz tanfolyamra fogok járni a japán és a gitározás tanulása mellett! Tök jó lesz! *ég a tett vágytól*

Egyéb lelki válságom okai:-nem szeret a hőn áhított pasi (igazából volt pasi ,csak szakított velem mert a felvételik miatt nem tudtunk olyan sűrűn találkozni, mint ahogy azt ő szerette volna!---ilyen  hülyeséget!) De azé szeretem! Még mindíííííg! *brühü---ismét*

Következő gondom:-a szüleim ellenzik, hogy goth-rocker stílusom legyen és mindenhogy próbálnak ennek keresztbe tenni, de úgy néz ki ezt a harcot én nyerem! *háháhááá!*---végre nevetek is!

 

Na a barátokról!(vidámabb téma):a Fasori gimben (ahova járni fogok) kerámia táborban megismertem két (ill.több) ari csajt, akik (csak) ketten jövőre az osztálytársaim lesznek. Naon szeri őket, tökre jó fejek! És a rajz tanár is naon rendi (csaj)! ^^

Régi bari nők:taliztam velük. Nika még a ballagás előtt nálunk aludt, ő utána jött Poéta kisasszony nálunk alvása és tegnap körbebicikliztem 3 és fél óra alatt a 16.kert Shimmerrel, aki Banán-hinta Konzuéla hercegnő által lilára festett hajjal süvített anyám bringáján!

Ezen fölbuzdulva az előbb említett hoszú nevű nőszemélynél a pizsi patyn nekem rózsaszínesre lett befestve (melírozva), szülői engedély által a hajam. *huh*

Ennyi. A mai napom várhatóan takarítással és olvasással, esetleg gyöngyfűzéssel telik majd és persze igyekszem cuppanni az animekre és a mangákra is, már amennyire az apám gépén megengedett...

Pux!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ninary-chan.blog.hu/api/trackback/id/tr89533553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása